søndag 17. januar 2021

New Year and new hopes...

 

Last autumn, in August, a little boy was born. A friend of his mother asked me to knit him a blanket - and - I did...

This is a doll - not the babyboy :-)

The pattern is mine and the teddybears have been following many of my designs since early 1991...


A couple of years ago I had to write down a handknitting pattern - this is one of them.

This one is almost like the originally one, in navy blue. I still love this pattern and I do not know how many buyers there are, either :-)



These pics show the "Bamse" pattern. Let me hope that this pattern may "survive" a little more!

Best wishes and hopes to my readers,
Synnøve






6 kommentarer:

Barwitzki sa...

Babyteppet er fantastisk. Jeg liker det vakre bamse-motivet ditt.
Det passer fantastisk i alle slags barnesaker ... gensere, vester, bukser, jakker, luer, votter, vesker ... nydelig.
Ha en lykkelig uke. Hilsen til deg

rett og vrang sa...

Tusen takk! Jeg blir aldri lei dette motivet. Har brukt det på mange typer plagg, ja! Ha ei fin uke, du også!

Bundingen sa...

Nydelig teppe du har strikka! De andre plaggene du viser er også fine. Artig å strikke et fint mønster i glade farger, og veldig koselig å kunne bruke samme motiv i flere sammenhenger.

Klem

Rigmor sa...

Nyyydelig, alt sammen 😊

rett og vrang sa...

Tusen takk for gode tilbakemrldinger! Jeg trur ikke jeg blir lei dette motivet, gitt!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei! Takk for melding på bloggen min! Så moro at tanten din eier småbruket som jeg skrev om! Det er et flott sted, og det vil vært lykken for mange å få bo der! Klem Cathrine :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails