fredag 20. juli 2012

Pulsvanter...


Siden det er et marked førstkommende søndag og jeg hadde bare 7 par i boksen, har jeg kasta meg over strikkemaskina for å strikke vanter. Det blir nok ikke mange par, for skal jeg rekke å få dem med meg, må de tørke først. Jeg vasker nemlig gjennom alt jeg strikker da garnet er voksa og virker noe stivt hvis jeg ikke gjør dette. Og - størrelsen forandrer seg også... Sånn er det med den saken... (har strikkemaskintørke! Ikke brukt den siden i februar! Hmmmmm...)

Dette er farge 78 - knall rosa!



Ellers har jeg bestilt SOL! I fjor var det aldeles elendig! Måtte tørke alle varer da vi kom heim - etikettene måtte byttes - kort sagt - litt av en jobb!




Ha en fin fredagskveld!
Synnøve

2 kommentarer:

Lomme sa...

Kjenner til den der, for jeg vasker også alt jeg strikker. Synes maskene samler seg og det blir penere. Jeg har knotet, masket og rotet med strikketøyet, og derfor vasker jeg det. Hadde satt stor pris på det selv om og når jeg handler hjemmestrikket.

Lykke til på marked! Moro! Krysser alt for SOL til deg!

lirosa sa...

Flotte pulsvanter.
Håper dere får bra vær
Lykke til uansett.
"strikkemaskintørke" her og
-om det er noen trøst:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails