tirsdag 1. juli 2014

Dyeing yarn/ farging av garn del 3

Dette er siste forsøk med farging. Fant noe hvitt som blei nøsta opp med garnvinna, men nå er det tomt for det også... Her blanda jeg to farger + en rød, så når det blei strikket av dette, blei det "spetter" her og der. "Røde hunder"??? :-)

Denne bunten er det som blei igjen etter fjerde farging. Det er nok til ei lue. Jeg må jo prøve ut dette, så her er resultatet:

Heldigvis har jeg fått "ja" fra ei dyktig strikkejente til å teste om oppskrifta på denne lua stemmer. Men, da må jeg farge opp nytt garn og det må vente litt akkurat nå.

Ha en fin tirsdagskveld!
Synnøve

 

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Det er riktig fint - farger selv.
Fantastisk. Og du har alltid ny farger. En vakker lek også :-)))
Ha en herlig onsdag, Synnøve og
jeg håper fin sommerdag... kanskje. Hilsen til deg fra Viola.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails