fredag 15. mars 2024

Litt av hvert - a bit of everything

 



Det har ikke akkurat vært "bloggkløe" de siste månedene, ser jeg. Ikke "skapertrang" heller. Det har blitt mest lagring av nye bamseluer i diverse farger og en haug med diverse pulsvanter i forskjellige farger. 

Vanten på bildet er fra 2015. Da hadde jeg noen ideer om å strikke disse i helt andre farger, men de jeg hadde på lager, er antagelig solgt ut. Det eneste paret som jeg fant igjen - er dette paret i marine. Kanskje jeg skal teste et i mosegrønt og oker - med tanke på natur og felefarge? Men, det spørs...


Jeg har ikke tenkt å lage gaveposer, men heller en etikett. Den jeg jeg har nå, ser slik ut:


Teksten er på engelsk også... :-)


På de andre vantene som jeg strikker, har jeg fått til å lage etiketter som er lette å ta av om en vil prøve vantene på. Evnt. informasjon om produktet kan lett endres om det trengs. Siden akkurat disse strikkes i ulike ullkvaliteter, merkes de med tusj. Er ikke det greit nok?


Siden jeg er "reinspikka" telemarking - måtte det jo bli noe slikt på innsida - litt illusjon om "fjell" og så Telemark, da... 

NÅ ser jeg fram til at det våres - og at sola kan varme litt!

God helg
fra Synnøve


3 kommentarer:

Bundingen sa...

Kjempefine pulsvanter! Det bør vel snart være tida for det nå, men her har det snødd i hele dag før det gikk over til regn. Mars er lunefull!

God helg fra Ingunn

Loki sa...

Your blog is a hub of wisdom in the online world.

Barwitzki sa...

Telemarkssettet ditt er så vakkert Synnøve, jeg elsker fiolinene og etikettene dine, fantastisk. Det er også en god idé for de lilla pulsvantene.
En varm hilsen kommer fra Viola.
Jeg ønsker deg en fantastisk nasjonal høytid i morgen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails