torsdag 5. september 2013

Småstrikk - nytt hefte fra Familien - "sniktitt"!


I dag kom heftet med Småstrikk i posten. Det kommer ut mandag 9. september. 

Dette er et hefte med noen av oppskriftene fra en konkurranse i ukebladet Familien for 1½ år siden.

På forsiden av heftet sees 2 av mine luer, men inni er det FEIL oppskrifter og bilder!!! Grrr... Det mangler en oppskrift til det ene bildet også :-) Det er IKKE mitt problem! Takk og lov!



Jeg må jo ellers innrømme at å se sitt eget navn i et slikt hefte, kjennes litt "merkelig" også. Den andre oppskrifta i heftet er riktig, men lua og vottene som hører til dette settet, er ikke med. På dette bildet sees sokkene - både bilder og oppskrift er flott presentert.

Kommer tilbake med mer info om noen dager. Noen som mener noe???
Mange takk!
Synnøve

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Før i tida var det noe som het å lese korrektur, men det er det visst slutt på både i aviser og blader.
Men gratulerer med utgivelsen selv om det er blitt noen feil! Det er kjedelig for deg, men også for oss som eventuelt har lyst til å strikke.

Ha en fin dag! Her regner det etter uker med finvær.

Klem

lirosa sa...

Gratulerer uansett. Har man først kommet med kan det nemlig fort blid mer.
Ønsker deg ei deilig helg:-)

Unknown sa...

Jeg har ikke fått lest det selv enda, så jeg kan ikke komme med noen konkrete formeninger om akkurat dét.
Men jeg ville iallefall gratulere deg med "navnet ditt" i bladet. Så gøy da! :)

Tesha sa...

Ja, ja - du kom i alle fall med, du! Gratulerer med det!
Jeg var også en "lykkelig vinner" i 1 1/2 år. Men på grunn av "manglende sponsorer og dårlig økonomi" ble det ikke noe av nr.2 av heftet (ha - ikke hadde jeg hørt om et nr. 2 før, heller). Dermed ble jeg sittende med skjegget i postkassa, og ingen av mine tre eller fire bidrag kom på trykk. Ingen beklagelse, heller.
På grunn av min "masing" om saken fikk jeg tilsendt heftet, men dog med atskillig bismak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails