mandag 2. april 2012

Damene først!


Sist uke kom episode 2 av i alt 8. Siden jeg var opptatt med andre ting sist torsdag, fikk jeg ikke sett reprisa før i går.

Jeg ser ikke så mye på TV, men dette her må jeg visst få med meg av en eller annen grunn. Disse mennene er UTROLIGE! Tenk å stille opp på en slik måte! Himmel og hav!

TV Norge viser denne serien...
Men, her i huset har vi vel delt på oppgaver for det meste. Jeg kjenner igjen NOE av det de tar opp, men så er vel vi vokst opp i en annen generasjon der det var nødvendig å dele på oppgavene pga. studier, barn og jobbing. Det er i allefall det jeg har erfart.

Men - grunnen til at jeg skriver nettopp dette innlegget, er at dette programmet gjør at en tenker litt! Hva kan den enkelte gjøre i en travel hverdag for å gjøre livet litt bedre både for den andre og seg selv? Vi har bare dette livet, ikke sant? Ha en fin kveld med din kjære...
Tankefull hilsen... og ... noen drømmer...
Synnøve

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails