torsdag 14. januar 2010

Nå gleder jeg meg til noe nytt!

For det første så gjør jeg ikke noe kreativt om kveldene for tida- bare henger rundt, liksom... Ja, og så leser jeg litt og ser i bøker. Nå har jeg kjøpt nye bøker, igjen!!! Jeg kunne ikke la være! Men, bokhyllene på arbeidsrommet mitt er ganske fulle, så en skulle tro det var nok her...

Jeg hadde egentlig lyst på et nytt fotoapparat, men jeg må nok vente litt med det. Grunnen er at jeg har bestilt en Janome CoverPro 1000CPX - aller siste modell - og i tillegg noen kjempedyre ekstralabber... Bare MÅTTE ha den... Stoffene som er bestilt, lar også vente på seg. Det er liksom da jeg egentlig får litt HETTA! Jeg vil gjøre ting NÅ!

Strikkemaskinene skal få en pause - sikkert bare bra. Jeg har ikke noen planer om å gjøre noe med strikking med det første. Det er heller ingen bestillinger på gang, så da blir det litt dyrt å kjøpe mer garn som ikke blir brukt - iallefall på ubestemt tid.
I dag - etter å ha lagt inn en ny "Viewer" - har det vært innom bloggen en fra DK, SF og USA + noen fra N, da... Så moro! Det gleder meg!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails