onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år





Godt nytt år vil jeg først og fremst ønske deg som kommer innom her på bloggen! Det er noe merkelig som skjer på visse sider på pc'n, så mulighetene for at det må noe nytt, er store... :-( Rare bilder, farger og forvridde sider. Jeg skjønner ingen ting...

Men, sokkene over har ei fin historie. Det ene barnebarnet spør ofte om hva jeg strikker og om det er til henne. Hun vet hvor alle babysokkene havner, så da hun sa til meg: "Du fafun, du trenger ikke bare strikke til babyer på sykehusene - du KAN strikke til meg også!" Gjett hvem som tok pinnene fatt! :-) Lykke var også at jeg hadde et par tøfler liggende (uten knapper). De blei forresten kjapt sydd på!



For snart 3 år siden hadde jeg en lang strikkeperiode der jeg strikka denne modellen i flere størrelser. Det var et par slike som blei med på "lasset". 



Dette her er et temmelig mislykka forsøk med Kaunigarn og toving. Må finne fram vaskebrett og se om jeg kan få det bedre til da. Men, fasongen blei ikke heeelt god, heller...



Mandag kom det ei lita tulle til verden. Denne dagen hadde jeg bestemt meg for å strikke i tynt garn for å forbedre fasongen. Da jeg var ferdig, kom det en MMS. Ei bittelita, fin frøken hadde blitt født! Gjett hvor disse skal! Nemlig!


Ha en fin 1. januar!
Synnøve


1 kommentar:

Strikkelene sa...

Så herlige "småsko"!

Ønsker deg et kreativt og fantastisk 2014 :)

Klem, Lene Sofie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails