onsdag 9. januar 2013

Til deg som leser bloggen min...




Har noen fortalt deg at du er elsket i dag?Har noen fortalt deg hvor spesiell du er?Har noen latt deg vite at du er akkurat den du skal være?Har noen minnet deg på om at du kom ikke til denne verden for å bevise noe?
Du kom hit, for å være akkurat deg, bare deg.
Fordi det å være deg er nok.
Du er spesiell, helt unik.
Du er et mesterverk med en ubeskrivelig verdi.

Uten deg ville ikke verden være fullkommen.
Det ville vært som et puslespill,
som mangler sin viktigste brikke.
Og du er den eneste som kan fylle den plassen.

Husk at gårsdagens hendelser, hører til gårsdagen.
Se fremover min venn.
Akkurat nå, er akkurat nå.
Lev i nåtiden, gjør det beste ut av det.

Har noen latt deg få vite at du er smart,
smartere enn du selv tror?!
Og at du er i stand til å oppfylle dine drømmer,
Men du må ha tro på deg selv, lille venn.

Du må aldri tvile på din egen verdi.
Selv disse stundene du ikke føler deg bra så er du like verdifull som alltid.
I hver celle i kroppen din, har du nok styrke
nok til å lyse opp hverdagen til dine venner.
Jeg fikk denne på FB i kveld og ønsker å dele dette videre. Takk, mine lesere, og ha en fin kveld og natt!
Synnøve

4 kommentarer:

Min hverdag som pensionist sa...

Meget, meget smukt. Tak Synnøve ;o)
Kh. Majbrit

Snertne sneller og små nøster sa...

Tusen takk for vakre ord :-)

Ha det godt - klem Siv

Siena sa...

Takk for fine ord, på akkurat rett tidspunkt.
Håper du får en flott dag!

Bundingen sa...

Om det ikke akkurat blir sagt hver dag, føler jeg faktisk at jeg verdifull. Det tror jeg alle kan gjøre. Jeg tror vi må slutte å være så kritiske og kravstore til oss selv. "Jeg er meg, og jeg er god nok som jeg er" har jeg ofte hørt.

Ha en fin dag!

Klem fra Ingunn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails