fredag 7. oktober 2011

I kommodeskuffen...

var det også noe...
Når en ikke er helt i form, er det ok å lese, bare ikke hele tida! Litt rydding, kanskje... Bortgjemt og glemt i en pose fant jeg ikke mindre enn 3 slike "startere"... sukk... Heldigvis var det garn nok til å få ferdig den som var kommet lengst, men de 2 andre må nok ligge en stund til.


2 av 7 deler er ferdige. Det skal bli en liten duk - til slutt! Kanskje til jul?




Dette prosjektet er det verre med - bittelite garn igjen også! Kanskje det passer til et vindu på 90 cm bredde, så et eller annet sted i kjelleren finner jeg vel et vindu - eller - en døråpning? Uansett - den får ligge litt til...

Ha en fin fredag!
Synnøve

3 kommentarer:

Livet i Nord sa...

Hei,hei og velkommen som følger hos meg!
Nå er også jeg blitt følger hos deg:)
Så flott blogg du har, artig å se kjeleprosjektene, luene og alt det andre du sysler med.
Klem og ei fin helg videre:D

Min stil sa...

He he... Utrolig hva som dukker opp når man rydder i skuffer og skap. Vet ikke hvor mange halvferdige prosjekter jeg har liggende. Gjerne fordi jeg fant på noe annet og mer spennende...
Ha ei fin fin helg.
KLæm Susanne

Helle sa...

Har sluttet å telle hvor mange uferdige påbegynte prosjekter jeg har liggende rundt om kring. Tror ikke vi skal være så harde med oss selv, for det er nok annet som gir oss dårlig samvittighet om ikke det som skal være kos også skal bli en åk.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails