søndag 3. oktober 2010

Trekantskjerfet er ferdig - remember my Give Away

Da var endelig det orange skjerfet ferdig, samt noen flere i andre farger. Det var ikke så mye igjen etter sommer og høstutstillinger, så da jeg plutselig fant ut at jeg ikke hadde så mange på lager, var det bare å sette i gang. Vantelageret fikk også en liten økning med det samme, og så har jeg prøvd med "Piano"-mønsteret på vanter, med tommel...

Dette er et motiv som er veldig enkelt, men brukt på denne måten, blir det faktisk ganske spennende! Fargene kan jo da varieres, men jeg vil ha svart på den ene siden, for det liker jeg best, og da stopper det jo opp med fargevarianter et sted. Det er sikkert lurt med tanke på lagerkapasiteten...

Himmel - som jeg har plundra med disse vantene! Jeg har strikka flere utgaver (med tommel), men de ble ikke slik jeg hadde tenkt meg. Grrr... Her må det enda mer fintelling til, ser det ut til. Det meste er blitt garn igjen...
Her er "Bringebærskjerf" i orange:

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Ikke annet å si om dette sjalet; det er nydelig!
Jeg er utslitt etter traving i gatene i København, så nå er det natta her:D...men høstferie denne uka som skal nytes;)
nattaklem fra meg;)

. sa...

Nydelig sjal. Veldig anvendelig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails