fredag 27. mars 2020

New jackets for babies/ Nye babyjakker


Ting tar tid... Denne jakka er i str. +/- 12 mnd. Oppskrifta er lagt ut i tre str. - 3-6-12 mnd. - og jeg håper virkelig på tilbakemeldinger! Det er ikke nok å bruke mine masker og rekker, så da har jeg laget et skjema som skal hjelpe til med å regne ut dette. Veldig spennende prosjekt! Sikkert ikke lett å se fargen, men denne er ROSA :-)


Bildet viser rød jakke - str. 6 mnd.


Minste størrelse øverst - det er jo forskjell på 3 mnd og 12, ikke sant? 

To do things like this take time, you know. I do NOT know how many jackets I have been knitting... But, in my pattern I have been drawing the sizes on a paper. Maybe it will be a help! The pattern is only in Norwegian...

Jeg håper dere har det bra der ute i verden!
I hope you are well, all my readers!

Synnøve



2 kommentarer:

Barwitzki sa...

Vakre babyjakker. Jeg liker veldig :-) stilig.
Hilsener til deg Synnøve.
Ha en fin helg... vi har så deilig solen... spasere ute.
Best for deg. Viola

blog remaja sa...

Thank you for the good information and very helpful. That's very interesting. I like all the things you share and see your beautiful creations, greetings from Admin “Blog Remaja” I hope you can visit and comment on my website :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails