tirsdag 18. juni 2019

HJERTER.../HEARTS...


Ja, jeg vet at det er juni. Men å hekle slike tar faktisk litt tid! Først tenkte jeg på ørepynt, men da må jeg jo forsikre meg om at disse krokene er nikkelfrie! Det kan jo ingen vite HELT sikkert... Så da er test bestilt. Men, de passer jo fint til juletreet!


Eller, i løvtreet???


Disse her har en annen form og utforming. Jeg har brukt Solberg fiol og heklenål 1,5 mm. Neste prosjekt blir å finne ut av hvordan jeg kan få til ørepynten i et tynnere garn og med andre løsninger. Det har kommet gode forslag! Tusen takk!

Ha en fin junikveld!
Synnøve

2 kommentarer:

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Så veldig fine. Disse kan jo brukes til alt❤️

rett og vrang sa...

Tusen takk! Jeg har også sydd dem fast på et klips hårspenne 😊

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails