tirsdag 28. mai 2019

Celebrating 10 years...


I år er det 10 år siden jeg starta denne bloggen. I starten var det mange innlegg, men, det har jo blitt mindre og mindre - akkurat som hjemmesiden...


Hvorfor det? Jo - både tid, lyst og Instagram har skylda...

Settet på bildet er 10 år i disse dager. Det er fremdeles i bruk. Er det ikke det som kalles "tidløst"? Jeg er ikke lei av å ta det fram igjen nå og da :-)


Jeg kunne ikke bestemme meg for fargene, så da blei det to sett som kunne kombineres på flere vis. Her er skjerf, topp og tunika.


Jeg har også røde vanter i tillegg til de svarte på bildet over her. Etter en stund fikk både skjerf og vanter en annen løsning, men, det er en annen historie.

Hurra for 10 år!
Takk for kommentarer og trofaste følgere!

Synnøve

4 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Gratulerer så mye med 10 år som blogger :D
Jeg har fulgt bloggen din i flere år og har nok vært dårlig på å kommentere. Det er liksom så lettvindt på instragram og facebook der man trykker "liker" når det er noe som man synes er flott. Håper du fortsetter å inspirere gjennom bloggen din

rett og vrang sa...

Tusen takk skal du ha! Er så enig i at Insta og FB er lettere! Kanskje jeg blogger litt til om det er noe jeg finner på innimellom :-)

Bundingen sa...

Gratulerer! Det har nok skjedd mye på de åra. Jeg synes egentlig at det er litt trist at så mange har slutta å blogge. Det tar litt tid både å blogge og kommentere, men det er da så hyggelig. Et liker på fb blir ikke det samme. Jeg har blogga snart åtte år, og får vel ha som mål å fortsette til det blir ti.

Klem fra Ingunn

rett og vrang sa...

Takk skal du ha! Jeg ser det samme som deg. Instagram har tatt det meste, tror jeg. Bruker det, jeg også, men liker bloggen for å kunne forklare med flere ord - eller informere om noe 😊
Ha en fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails