lørdag 16. juni 2012

Kjekt å ha = svar


Denne er så kjekk! Ikke noe søl med såpa - "fisken" tørker fint opp og kjempelett å gjøre rein! Har testa flere såpekopper i løpet av året, men ikke funnet noen som har kommet gjennom "nåløyet" før denne!

Endelig kan Dr.Greves barnesåpe - som jeg MÅ ha - ligge der - uten å bli helt bløt etter bruk! JIPPI!

Da denne såpa forsvant fra butikkhyllene for noen år siden, fikk jeg nesten sammenbrudd! Jeg gikk inn i flere typer butikker og nei, borte var den!

Heldigvis har ICA valgt denne typen, så da kjøpes det opp noen der når en er innom, men jeg har registrert at de også selges på nett - alt fra 10 til 15 kroner. Denne såpa er bare noe jeg MÅ ha!

Såpehilsen,
Synnøve



2 kommentarer:

Yvonne sa...

ååå eheh tenkte meg det kunne være det ja, men kunne ikke se om det var buet eller ikke hehe =) men ja det er jo kjekt å ha=) Ha en god natt=) Klem

Helle sa...

Mye som er kjekt å ha. :)
Bor sammen med en samler som sjelden kaster noe som helst, så jeg forstår virkelig betydningen av "kjekt å ha".

Vanskelig det å finne alternativer når en vare man bare ikke kan klare seg uten forsvinner ut av hyllene for godt..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails