lørdag 21. august 2010

Wedding day...

Bryllupsdag i dag! Årene flyr av sted...

I dag har alle barna vært her - 3 sover over, 3 barnebarn sover her og i morra skal vi feire 2 - årsdag. Når jeg skriver det slik, så er det fordi jeg er farmor til en og mormor til 3. Fantastisk!

Fafun sin lille go'jente kom også i dag - med armene rett ut og like inn i armene mine, akkurat som en apekatt! Herlig! Jeg kan ikke tenke meg noe bedre i verden enn barnearmer rundt halsen som så tydelig viser at " I love you!" Det er bestemors beste minner! Uansett om det heter farmor eller mormor...

Takk for at dere kom!

4 kommentarer:

Tussi sa...

Ja, det er fantastisk!
Gratulerer, og ha ei fin feiring :)

Tovepia sa...

Gratulerer så mye med dagen!!..og så trivelig besøk du har. Kos deg med dem og ha ei flott helg!
Klem fra meg;)

monsol sa...

Gratulerer så mye med dagen i går og 2-årsdag idag, og så kjeekt at du vil følge bloggen min =)
ønsker deg en riktig fin helg, og kos deg masse med besøket ditt, =)

Min stil sa...

Åh, så fantastisk. Ingenting er vel bedre enn små barnehender rundt halsen og en liten stemme som forteller at hun er glad i deg.

Men jeg tenkte jeg skulle stille deg ett spørsmål, hvis jeg får lov? Jeg hadde ett innlegg på bloggen min om det var noen som kunne hjelpe meg å anbefale en strikkemaskin. Der fikk jeg bla kommentar fra Tovepia om at jeg kunne høre med deg? Så spørmålet er da om du kan anbefale noe, eventuelt vet hvem jeg bør snakke med. Jeg blir veldig takknemlig for svar.
Vennlig hilsen Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails